dinsdag 23 april 2013

Dag 44 20-03-2013


Deze ochtend zijn Bob en ik nog maar eens naar de markt getrokken om inkopen te doen. Ook willen we enkele goals laten maken of er zelf maken dus daar hebben we meteen ook eens voor rond gekeken. Zoals ik al eens gezegd heb in een vorige post, gaan we tijdens de paasvakantie een soort sportkamp geven, hier hebben we ook eens voor samen gezeten. We gaan iedere week zwemlessen geven en ook dat moest worden ingepland. In de namiddag ben ik zoals ik iedere dag doe, studie gaan geven in Bangwé. Vandaag stonden er weer vraagstukken op het programma. Het probleem start al bij de vraagstelling want die is altijd in het Engels en de kinderen kunnen nog niet eens deftig Engels. Het was dus al een uitdaging om met gebaren en tekeningen de vraag duidelijk te maken. Het begon dan nog maar pas. De
vraagstukken waren bovendien weer op een veel te hoog niveau voor deze kinderen. Ik heb dan zelf maar een paar vraagstukken uitgevonden die wel meer op hun niveau lagen. Daarna heeft Bob sport gegeven. Na het eten ben ik samen met Jens en Bob naar Katrien thuis gegaan om met Nkora te bespreken of hij ergens de goals kan laten maken en hebben we meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om onze plannen van het sportkamp voor te leggen aan Katrien. Bij de thuiskomst maakten we onze rugzakken klaar want we gaan morgen voor 2 dagen naar Marumba, een psychiatrisch ziekenhuis midden in de brousse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten