dinsdag 23 april 2013

Dag 49 25-03_2013

Overdag heb ik de studie van deze avond voorbereid. Ook moet iedere dag de wonde van John verzorgd worden dus Kaat en ik vertrekken iets vroeger naar Mandoleo. Er zit een wiek in John zijn wond en die moet iedere dag ververst worden. Ik zag er al tegen op om hem weer pijn te doen, maar het is voor zijn eigen bestwil. Ook Bob kwam toe en ook hij hielp ons om John tegen te houden want het was weer nodig. Het was weer een serieuze ingreep om de wiek te vervangen. Nadat de wiek vervangen was kon ik toch nog aan de studie beginnen. Goed concentreren konden ze zich niet want ze hadden van de Canadezen splinternieuwe voetbaluitrustingen gekregen en konden niet wachten om deze uit te testen. Na 2 uur voetbaltraining konden ze mij bijna opdweilen dus ik sprong rechtstreeks het meer in om af te koelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten